fredag 3 februari 2012

I väntans tider.....

                                         Ja.. jag väntar... på  varor......
                                        jag väntar på våren......men det är onekligen vackert nu.....
                                                        ett par till......
              
   nya varor är på ingående ....för nu är det ganska tomt i butiken ....i morgon hämtas det
  2 skåp.....jag håller på att fixa till mer möbler ....och göra plats till alla varor.....kul....!
 jag lägger ut bilder vart efter det kommer in ...........kram på er så länge i kylan....
                

1 kommentar:

  1. Va spännande det måste vara att gå och vänta in allt vårfint som kommer :-)

    Min syster har besökt din lilla butik och tyckte den var väldigt charmig så jag tänkte att jag skulle göra mig ett besök ut till dig nån dag jag med :-) Min syster bor i Storvik men jag i Valbo. Du får gärna hojjta till här på bloggen när du fått lite påfyllning i butiken så ska jag se till att göra mig ett besök hos dig framöver :-)

    Det är ju så roligt med nya butiker att besöka!

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera